2020ko azaroaren 14a

 

Meditazioa ez zitzaidan ongiegi sartu aurrekoan, ez nengoen horrelako une bat bizitzeko prest. Urduri nengoen, oso urduri. Agian inoiz baino gehiago behar nuen gelditu eta arnasketarako tarte hura hartzea, lasaitzen saiatzea, gorputzaren kontzientzia hartzea. Baina ez zitzaidan ongi etorri.

Entregen itomenak erotuko nau, kontziente naiz ikasgai honetan ez dugula entregarik eduki, orain idazten ari naizena salbu. Kontziente naiz, aldi berean, orain arteko klase batzuk galdu izan ditudala, lanean egonagatik ezin izan dudala beste denen erritmoa jarraitu eta, hortaz, lana pilatzen joan zaidala lanean ari izan naizen asteetan. Hala ere, izugarrizko lan-karga izan dugunaren sentipena daukat, sekulakoa.

K6arekin jarraitzeko aukera izan genuen gero, hori bai eskertu nuela. Nire buruak ez ordea, berehala hasi ginen ogitartekoa jaten, asteburuari begira... Behar genuen gelditzea, benetan behar genuen. Asteburu honetan tarte bat hartu behar dut niretzako, basora joanen naiz onddoren bat harrapatzeko esperantzan eta ordenagailua ez dut piztuko ordu batzuetan behintzat. Nire meditaziorako tartea.



Iruzkinak